Rabu, 19 Ogos 2009

ramadhan dan ujian~

selamat menyambut ramadhan yg mulia....


terima kasih kpd beliau yg memberi ucapan dan kad ini~








result byk yg da kuar...

tahniah skali lg kpd sahabat2 yg dpt naik thn...

terutamanya kpd bdk2 amerika...
bulan ramadhan sudah semakin dekat...
siapkan diri mental dan fizikal...
puasa kne penuh..
br blh dpt duit raye....
sape yg nk bg duit raye kt mesir ni???
ramadhan di mesir...
kedai2 tepi jalan penuh dgn fanus
cmtu jgk kt umah2 org
rumah da jd warna warni
mcm ada majlis keramaian je
syeikh2 da byk yg keluar negara
dpt jemputan jd imam
sape yg nk jemput aku???
ramadhan di malaysia...
ramadhan belum msk lg
kt tv da riuh nk raye
mcm2 promosi raya ada
ape da jd pada negaraku??

2 exam yg perlu dihadapi bln pose nih....
cukup memenatkan....
tiada yg senang dlm belajar....
doakan smoga tempuhinya....
dan berjaya~
kwn2 ramai yg da blk mesia...
tiap2 hari dpt msg
bile ko nk blk???
jd blk x thn ni??
sempat blk raye x???
jwpn aku....
TIDAK MUNGKIN~
maafkn aku
bukan xnk blk...
tp perjuangan belum selesai dan perlu diteruskan
sedih tgk sahabat2 yg da blk....
tp lg sedih bile diorg blk cmtu je
konon nk suprise
klu aku kt mesia xpe la jgk....
siot je....
aku ditinggalkan~
sahabat yg plg baik da pulang
aku merinduimu......

1 ulasan:

hidup ujian berkata...

ko raye ngn aku taun nie..
tahniah la kpd kwn2 ko yg dpt naik taun 4..
mudah2an Allah mudahkan urusan kamu.
* selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa..